Vindfang reklame satser offensivt

Etablerer eget kontor i Trondheim, og satser med nye folk lokalt.

Styreleder Stein Olav Sivertsen utvider staben i Vindfang. F.v.: Kjersti Jakobsen, Randi Kvalvik og Nina Sandvik. Knut Freidar Reksen var ikke tilstede da bildet ble tatt. Foto: Lars Otto Eide

Nyheter

- For å kunne følge opp kundene våre enda bedre så utvider vi staben med ny kompetanse.Vi har en del kunder i Trondheim og ser mulighetene til å utvide satsingen vår her med eget kontor i byen. I søkeprosessen fikk vi tak i god kompetanse og nå tar vi et skikkelig løft for å ta dette til neste steg, forteller Stein Olav Sivertsen, styreleder i Vindfang.

Kontor i Trondheim

Frøyværingen Kjersti Jakobsen har jobbet i ulike reklamebyråer i Trondheim som art Director og grafiker de senere åra. Kjersti skal jobbe sammen med hitterværingen Randi Kvalvik.

Randi har blant annet erfaring fra Adresseavisen, finn.no og senest fra reklamebransjen. Sammen med Håvard Sivertsen vil de utgjøre trioen ved kontoret i Trondheim.

Lokal styrking

Staben forsterkes også lokalt. Fra 1. august starter Knut Freidar Reksen som kunderådgiver og salgsleder. Han har blant annet erfaring fra Hitra grafiske, drevet Narvesen i åtte år, og har de siste seks årene vært kirkeverge på Hitra.

I tillegg er Nina Sandvik ansatt som grafisk designer og kunderådgiver i en kombinert stilling i Vindfang og lokalavisa Hitra-Frøya. Hun har tatt sin bachelor innen reklame og grafisk design i Trondheim og Southampton. Nina har jobbet som freelance, men og kom senest fra en stilling hos Higraf som grafisk designer.

Satser friskt

- Vi satser friskt nå. Media endrer seg og de digitale tjenestene blir en viktigere del av hverdagen både for avisa og reklamebyrået. Vi sertifiserer oss opp mot Google og Facebook, men videreutvikler også de kanalene vi har jobbet mye med før, sier Sivertsen, som er styreleder i Vindfang og daglig leder og markedssjef i Hitra-Frøya.

- Vi prøver å utnytte synergien mellom selskapene. Det er mange felles kunder og det er sammenfallende kompetanse når en driver med markedskommunikasjon uansett hvilke kanaler, eller former det skal ende opp i som sluttprodukt. For oss er det viktig å skape resultater for kundene våre. Det er det vi lever av og med den nye satsingen er vi i enda bedre stand til å levere, avslutter Stein Olav Sivertsen.

988 89 562 kirsti.marthine@hitra-froya.no