Som lokalavisa tidligere har skrevet, har flere mobilabonnementer på Kvenværet hatt problemer med mobildekningen siden mellom-jula i fjor. Da vi tok kontakt med Telenor, lovet  informasjonssjef Knut Sollid at feilen skulle rettes senest fredag i forrige uke, men mobildekningen var like ille på lørdag. Men nå kan de endelig ringe normalt igjen.

- Jeg fikk melding fra Talkmore(mobiloperatør eid av Telenor) på mandag om at sender og antenne var skiftet.  Helt siden da har det fungert bra, nå slipper jeg å sitte i vinduskarmen på kjøkkenet hver gang jeg skal ringe, sier Ronny Korsnes.

Han er ikke videre imponert over Telenors kundeservice.

- Jeg hadde egentlig ikke forventet mer av et statseid selskap, men jeg synes de driver elendig kundeservice. Det virker som om de driter i at vi klager inntil saken kommer opp i media, da skal de plutselig vise seg fra sin beste side og ordne opp, mener Korsnes.